Poniedziałek. 3 doba rozwoju zarodków

Dziś zajęła się mną Galia, szefowa laboratorium.

Już wcześniej miałam z nią do czynienia, wspaniała kobieta.

Wszystkie 10 dotrwaly do dziś.

Jeśli chodzi o ocenę, to 2 były idealne, 2 idealne -, a pozostałe trochę gorsze ale ich nie skreśliła bo mogą jeszcze nadrobić za kilka godzin.

Zaproponowała żeby podać dziś te 2 najlepsze, a resztę przetrzymać do 5 doby i zamrozić.

Twierdzi, że zwykle tak jest że jeśli padają tak jak moje po 3 dobie to może być wina spermy, ale skoro raz dotrwaly do blastocysty to by to wykluczyła.

Tym bardziej że powtórzyliśmy fragmentacje dna, wszystko jest w porządku.

Uważa też, że moje dna jest jeszcze za młode żeby mogło być uszkodzone.

Ale była bardzo pozytywna, mówiła że te 2 są po prostu idealne i że będą miały najlepiej w macicy.

Wyściskała mnie na koniec i trochę dodała mi optymizmu.

Po transferze musiałam trochę poleżeć, zbadali progesteron, wynik dobry wyszedł.

Znowu reklamówkę leków dostałam.

Zostaje tutaj do czwartku, w środę dowiem się czy dotrwal któryś do 5 doby.

5 kommentarer
    1. Od 6 lat nie zabezpieczamy się z mężem, każdy kolejny ginekolog w Polsce radzi kolejne badania, a drożność jajowodu to według nich ostateczność. Mieszkamy od roku w Norwegii, proszę doradź od czego tu zacząć

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg