Prednisolon

Słyszałam o tym leku wielokrotnie więc napisałam któregoś dnia do Huseby czy nie spróbować w moim przypadku. Jest to lek stosowany m.in w alergiach, ale często stosowany w ivf przy np. endometriozie bo działa przeciwzapalnie. Huseby wpisał receptę bez żadnego ale, dziwi mnie jednak że sam tego leku nie zaproponował. Może dlatego że to pierwsze podejście w nowej klinice. .

Mam brać jedną tabletkę dziennie, rano, i najlepiej o tej samej porze.

Zaczynam od jutra, rano prednisolon a wieczorem pierwsza bemfola.

Nadal męczę się że sprayem 4 razy dziennie… Od jutra zmniejszam dawkę do 3 dziennie. Ogólnie jest ok, ale trochę pobolewa mnie głowa wieczorami no i te okropne zmiany nastrojów …

2 kommentarer
    1. These are truly impressive ideas in on the topic of blogging.
      You have touched some fastidious factors here. Any way keep up wrinting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg