Punkcja w Aarhus

Piękny typowo duński wystrój  niczym nie przypominający szpitala.

Dostałam tabletki, pobrali krew mi i partnerowi, on dodatkowo zostawił swoje nasienie.

 

Leżąc już na fotelu dostałam morfine przez wenflon. Więc odlot totalny.  Lekarz bardzo ostrożny, spokojny, pielęgniarka co jakiś czas pochodziła do mnie i gladzila po ręku. Czułam tylko 3 czy 4 uszczypniecia  w sumie nic więcej… Nie to co w Riks…  Po zejściu z fotela praktycznie brzucha nie czułam. Teraz leżę i odpoczywam na fotelu z poduszka grzewczą na brzuchu, mam tu być godz na obserwacje. Dostałam jedzenie, słodycze i kawę, pielęgniarka co chwilę pyta czy czegoś potrzebujemy. I tak powinno być…

Odnośnie jajeczek… 6 zapłodnia ifv, a 10 icsi. Zobaczymy tyko ile przeżyje, ile dojrzałych i jak się będą dzielić….

nor

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg