Rozmowa z dr. Alena z st Petersburg

Po 10 zaczęłam rozmowę z dr. Alena.

Zaczęłyśmy od moich poprzednich podejść. Według niej, za krótko byłam stymulowana. Za każdym razem. Jednym problemem jest to, że nie ma wystarczających danych w journalach na temat zarodków, więc to będę musiała zdobyć szczególnie od Maigaard.

Tłumaczyła bardzo dokładnie jak to wszytko funkcjonuje, dlaczego uważają że powinno się podawać zarodki 5 dniowe i dlaczego zwykle decydują na podanie ich w innym cyklu.

Stwierdziła że jesteśmy ciężkim przypadkiem. Trudno wskazać czy to wina moich komórek czy spermy. Ale powiedziała, że szanse są. I zaproponowała nam 3 podejścia z gwarancją!!! Czyli jeśli się nie uda, to oddają 80 % sumy! A mówimy tu o 9 900 euro… Jeśli się nie uda wyhodować blaski przez pierwsze 2 podejścia, to możliwe że zaproponują dawczynie. Ale to się zobaczy.

I plan dla mnie byłby taki:

– przerwa teraz 3 mies. (i tak myślałam zacząć w październiku)

– tabletki antykoncepcyjne przez miesiąc

– dłuższa stymulacja żeby więcej dojrzałych bylo

– zarodki hodowane do 5 doby i zamrożone

– transfer po 3 miesiącach.

 

Ta klinika uważa że trzeba dobrze trafić w “implantation window”.  Twierdzą też że organizm jest zmęczony tymi wszystkimi lekami i musi odpocząć.

W moim przypadku, nawet jeśli ostatnie zarodki były ładne, to nie powinny być podawane tak szybko, bo skoro zawsze mam tyle jajeczek, to one produkują progesteron już przed owulacją. Więc jest go później za dużo, i dlatego endometrium nie jest gotowe na przyjęcie zarodka.

Musimy to przemyśleć.

Mam jeszcze dostać na e mail listę badań których ode mnie potrzebują.

I musimy ponownie wykonać test fragmentacji dna, bo to się zmienia..

 

Dziś rano robiłam test, oczywiście negatywny no i mam normalny okres….

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg