Rugedag 9….

Czas dość szybko mi zleciał, mimo tego że siedziałam cały tydzień w domu. Dziś wracam do pracy, więc czas jeszcze szybciej zleci. Nie będę testowała wcześniej niz klinika zalecała. W tamtym roku też testowałam 2.02 w Riks…. Mam nadzieję że tym razem wynik będzie inny….

Od piątku dziwnie się czułam… Miałam skurcze, raz coś mnie mocno zakłuło że myślałam że upadne. Zapewne jajniki jeszcze nie doszły do siebie. W nocy nie mogłam spać, bo miałam skurcze. Tak było do niedzieli, w niedzielę się polepszylo. Zapewne jeszcze crinone robi swoje, pewnie stąd te objawy..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg