Szok! Rozmowa z kliniką IVF SERUM

Rozmawialam dziś z Penny, lekarzem z ivf serum w Grecji.

I szok! Ona twierdzi, że fragmentacja dna 20% to zły wynik i chce w pierwszej kolejności tym się zająć!

Powiedziała, że to nie możliwe, żeby młoda kobieta, z idealnym amh i duża ilością jajeczek miała aż 6 ivf..  Więc kazała mi na razie odpocząć i mojemu partnerowi przepisała kuracje 40 dniową antybiotykiem…..

Później mamy przylecieć na 2 dni do Aten i zrobić kilka badań.

Zgłupiałam… Nikt wcześniej nie twierdził że taka fragmentacja może być problemem…

I teraz mam problem co robić…

 

Te badania są dość drogie…

 

I co teraz robić?

Penny mówiła że możliwe jest problem i u mnie ze słabymi komórkami, i u partnera ta fragmentacja za wysoka. Ale przecież z donorem też moje zarodki padły…

Tyle że to było zwykle ivf… A nasze zarodki były z aktywacją oocytów i picsi. I w 2 ostatnich podejściach były ładne, a jak wiele klinik twierdzi – po 3 dniu wkracza genom plemnika…..

Jest metoda, nazywa się MACS która pomaga przy fragmentacji dna spermy. Wiem, że np invicta i novum w Polsce to wykonują. Ale nie wiem jak to ogarnąć… Od nowa wszystkie badania trzeba robić, w konkretnych dniach cyklu, nie mogą być starsze niż 3 miesiące….

Nie mam pojęcia co robić.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg