To już prawie 32 tydzień!!!

Wybaczcie, że tak zaniedbałam bloga… Jakoś nie mogłam się zebrać do pisania…

Jak się czuje?

Świetnie.

Nie spodziewałam się, że tak to będzie wyglądało.

Nie mam żadnych zachcianek, fizycznie też czuje się dobrze, nic mi nie puchnie, śpię dobrze….

Malutki jest dość aktywny, nie sądziłam że aż tak mocno dziecko potrafi kopać, cały brzuch się rusza jak zaczyna swoje tańce 😅.

Szkoda, że tyle zachodu trzeba było żeby w tą ciążę zajść… Aż szkoda że to tylko 9 miesięcy…

Zapewne zaraz bym chciała być w drugiej, ale na samą myśl o kolejnym ivf robi mi się słabo…

W następnym tyg mam usg żeby sprawdzić czy łożysko się odsunęło od szyjki macicy. Jeśli nie, zapewne będzie cesarka…

W sumie wszystko już mam gotowe I kupione na przyjście małego, mam nadzieję tylko że nie urodzi się dużo przed terminem, który jest w drugim tygodniu października.

 

 

6 kommentarer
    1. Ja też myślałam że urodzę wcześniej bo syn był bardzo duży. Termin mialam na 15 pazdziernika. Urodziłam 8 dni po terminie klocka 4640g.
      Powodzenia i trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie 🙂

    2. Jeeej jaki brzuszek 😍 jak ja tesknie za byciem w ciazy 😅 juz bym mogla byc w nastepnej, jeszcze jedno jajeczko czeka na swoja kolej ale przynajmniej rok musimy poczekac przez to ze mialam cesarke 🙃
      Super ze sie dobrze czujesz, i Maly daje znac o sobie, jak dobrze to slyszec! Ma czkawki w brzuchu? Zdecydowaliscie sie na jakies imie?
      Wrzucaj cos czasem 😊

      1. O widzisz, czyli nie tylko mi się tak ciąża podoba ☺️.
        Czkawki sama nie wiem czy ma, chociaż kilka razy się zastanawiałam czy to właśnie nie czkawka.
        Imie już raczej jest, ale nie chce go wykrzyczeć na blogu, podpowiem jedynie że będzie takie samo jak u znanej blogerki która również miała kilka ivf (a w końcu udało się naturalnie) która zwie się pilotfrue (ale absolutnie nie dlatego takie imię wybraliśmy bo i ona takue dała, po prostu nam się spodobało a naprawdę ciężko wybrać)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg