Tylko nie to…

Wczoraj obudziłam się z dziwnym uczuciem… W ciągu dnia miałam skurcze jak przy okresie i pobolewala mnie głowa. Po południu zaczęłam plamic…  Na jasno brązowo. Zero krwi. Próbowałam dzwonić do kliniki, ale była już zamknięta więc napisałam SMS do Huseby z pytaniem, czy mam odstawić leki. Odpisał że nie.  Wieczorem plamienie ustalo, bóle brzucha też.

Dziś rano plamienie znowu się pojawiło, i mam okropny ból głowy . Taki sam jak przy ostatnim nieudanym podejściu..

Zrobilam rano 2 testy, takie tanie kupione przez wish. Oba negatywne…

Czyli kolejne podejście niestety nie udane ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg