Wlewy z intralipidu

Dostałam od Penny skierowanie na wlewy, ale oczywiście znaleźć kogo, kto je zrobi, graniczy z cudem…..

Więc zapytałam Penny, czy to jest takie ważne że je zrobię

 

Zapytałam Huseby gdzie mi mogą z tym pomóc, powiedział że Aleris.

Więc zadzwoniłam w poniedziałek, kobieta stwierdziła, że tak mogą pomóc, ale w razie czego pojechałam wczoraj do nich z recepta. Było to Aleris w Strømmen.

I okazało się, że niestety nie…

Więc zaczęłam wypytywać na grupach na Facebooku, mimo tego że Penny twierdzi, że nic się nie stanie jeśli ich nie przyjmę.

I na grupie I ivf w serum jakas Norweżka napisała żeby spróbować w aleris na Frogner.

Więc dziś z rana od razu za telefon, i tak, oni to robią, nawet sprzedają lek na miejscu.

Jedyne co, to muszę iść do nich do ginekologa najpierw żeby ta receptę zatwierdził.

Wizyta w piątek.

Aha, dziś rano byłam zrobić bete, ale oczywiście na wynik sobie trochę poczekam…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg