Wynik 3 punkcji w Maigaard

Mieliśmy się zjawić w klinice o 9.30, punkcja o 10.30. Ale zapomnieli mi dać tabletki przed, więc dostałam je o 10.15 i nie zaczęły działać jak już byłam na fotelu. Dostałam za to więcej dozylnie na szczęście.

Z lekarzy miałam znowu Mathilde, wspaniała babka.

Czułam bardzo mocno dziś brzuch więc spodziewałam się że jajek będzie dużo….

 

 

Niezły wynik, ale wolałabym żeby było ich mniej ale lepszej jakości.

Musi chociaż jedno na tyle być dobre…. Musi, bo ja już nie mam do tego siły.

Dostałam dozylnie antybiotyk po zabiegu, ze względu na możliwe infekcje pęcherza jeśli się nie mylę…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg