Zastrzyki: bemfola


Bemfola – jeden z prostszych po gonal f zastrzyk jaki miałam do tej pory.

Mam dawkę 150, zastrzyk jest jednorazowy, co też jest fajne bo nie trzeba zapisywać ile się wzięło i liczyć ile brakuje itp.

Dziś o 21.30 będzie mój trzeci zastrzyk, trochę mnie dziś zaczęła boleć głowa .. Mam nadzieję że nie będzie bolała tak jak rok temu kiedy miałam synarela i gonal f… A poza tym żadnych innych skutków ubocznych.

Rano biorę prednisolon, i z dawki sprayu 4 razy dziennie zeszłam od 1 dnia zastrzyków do 3 razy dziennie (wcześniej było o godz 7, 12, 17 i 22, teraz 7, 15 i 22).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg