Złe wieści od Aleny (st Petersburg)

Rozmawiałam dziś z Alena, gdyż chciała porozmawiać o przesłanych ode mnie niedawno dokladniejszych danych o naszych zarodkach uzyskanych w Danii.

Po głębszym spojrzeniu na nasze ostatnie 3 podejścia, Alena doszła do wniosku że Maigaard zrobił kawał dobrej roboty i udało im się osiągnąć wiele dojrzałych zarodków.

Niestety, zarodki już w pierwszych dniach albo źle się dzieliły, albo za wolno albo po prostu nie tak jak trzeba.

Więc wychodzi na to, że moje komórki jajowe są złej jakości..

Alena zaproponowała pakiet z gwarancją – 2 podejścia z własnymi jajeczkami i 2 z dawczynią. Niestety kosztuje to ponad 21 000 euro.. Można również spróbować pojedyncze ivf.

Była pewna jednego – moje zarodki trzeba zamrozić i transfer w innym miesiącu.

Jakby tego było mało, wyszły mi pewne mutacje, i immunologia nie wyszła za dobrze.. Ale o tym w kolejnym poście.

Jestem nadal w kontakcie z kliniką IVF serum w Grecji, ale obecnie maja przerwę wakacyjną, chociaż Penny i tak opowiada na moje maile.

Najprawdopodobniej padnie jednak na Grecję ze względu na to, że biorą pod uwagę immunologie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg