Zwrot kosztów z Helfo – Dania

 

 

Zwrócą 13 433 kr. Dobre i to.

Jeśli chodzi o zwrot kosztów za leki, dostałam list, że muszę dostarczyć jeszcze kilka dokumentów. Między innymi skierowanie od norweskiego lekarza do ivf. Dziwne, że nie chcieli tego do podania o zwrot kosztów za leczenie.

Wczoraj miałam wizytę o Huseby. Powinnam ją mieć zanim zaczęłam spray, ale kazał przyjść po tygodniu. Poprosiłam od razu o to skierowanie i wysłałam wszystko co helfo potrzebuje pocztą.

Zrobił usg, wszystko jest tak jak ma być. Porozmawialismy chwilę, powiedziałam że klinika nie odpisała mi na temat klasyfikacji zarodków. Powiedział  że mogę z nim się skontaktować i on porozmawia na ten temat z lekarzem z kliniki.

Kolejna wizyta u niego 16.03.

Kupiłam już bilety na prom, bo miałam kod promocyjny który trzeba było wykorzystać do 28.02 i zarezerwowalam mieszkanie. Bilety na 18.03. Więc mam nadzieję, że znowu będę zastrzyki mieć 10 dni.

Zastrzyki zaczynam 7.03

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg